Mors,mors

Hej finisar!
Jag ligger i halsfluss så sitta vid datorn är inte första prio ;) Jag var tvungen att betala några räkningar så tänker jag kunde passa på att skriva till er. Jag har lust att skära ut mina manglar snart. Jag har inte alls haft tur med dem. När jag väl fått tid bokat och skulle ta bort dem har det alltid strulat. Tackar gudarna för penicilin. Hon på vårdcentralen skulle skicka en ny remiss så hoppas jag att de bränner snart bort dem. Så fort lite förskyldning kommer fram får jag hela paktet.. Morr!




Jag googlade på halsfluss och fick se detta. Fy tusan men så illa är min mun med. Det gör fasen bara ont att svälja ;) Halsmanglarna är som två stora golfbollar. Så det får bli lungt hela helgen. Pappi hämtar mig ikväll sen ska jag bara vila. Tyvärr är jag tvyngen att ställa in loppis på söndag. Det får inte bli värre för på måndag ska jag och Lisa på äventyr. Hoppas att jag är frisk tills dess annars får Lisa så ut med en gnällLovisa ;) Det går ju framåt. Jag är mycket piggare mot igår så det är nog ingen fara..



Gos med hundrana kommer göra susen med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback