Någonlunda pigg lärka

Äntligen börjar jag bli lite piggare. Jag har legat sjuk i envis halsfluss. Jag har fortfarande lite feber men jag är lite på benen idag. Jippi :) Jag har haft film maraton nu när jag legat sjuk och tittat på disney och de tjejigaste filmerna man kan se ;) Filmer som slutar lyckligt och ger lite pepp. Den fula ankungen får den fina prinsen. Ja ni vet ;) Såna filmer som är lite försägutsbar. Någon jag inte hunnit se är Alice i Underlandet. Cdon.com Min favorit sida när det gäller filmer och har självklart det billigaste priset. Och du får den även för 3 filmer för 200 kr. Jag älskar deras kampanjer som de har.

Jag vill tipsa er om Djäuvlen bär Prada samt jag gillar skådisen Anne Hathaway.



och alla Sex and the city älskare. Har ni inte sett Girls just Want to have fun har ni missat en riktig bra film. Sarah Jessica Parker har huvudrollen ;)





Finns och köpa här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback