Onsdagen den 6 April,

Hej finisar!
Av personliga skäl blev det en längre bloggpaus men nu är jag tillbaka med ny energi. Det är så mycker händer både bra och dåliga grejer som jag tyvärr inte kan avslöja här. Men det är det som kallas livet. Det är verkligen en bergodalbana. Jag har åkt på en sån fruktansvärd envis förskyldning men annars är det lungt. Jag sitter och smuttar på mitt te i hopp om att halsonten ska försvinna. Nu längtar jag mest till måndag för då ska jag och min kvinna åka på en resa som jag bjudit henne på. Jag vill visa min tacksamhet för allt hon gör. Fina du. Mitt hjärta slår extra hårt för dig ♥

Gina tricot har fått in så mycket fint nu.. Det är svårt att hålla sig borta men jag tänker på en härlig solsemester när det är extra svårt. Det går att spara bara man gett sig tusan på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback