Till köket

Jag älskar IB Laursen köksgrejer. Det är synd att de kostar skjortan bara. Allt är verkligen ögongodis för ögonen. Jag fick denna underbara vispskål av min fina man på alla hjärtans dag. Jag är så rädd om den så jag har den som prynads skål haha ;) Jag har tittat på den hur många gånger som helst men plånboken har svikit mig. Sen kom han och överaskade mig. Snacka om att jag blev glad ;)






När jag har ett större kök ska jag önska mig detta. Att kliva in i en affär som har Ib laurens är som att komma till himlen. Så himla mycket fina grejer har dem..























Åååh drömmer mig bort . . Behöver jag säga att jag vill ha allt i rosa haha ;) Finns och köpa i de flesta inredningaffärer.



Kommentarer
Mariam

Fina saker!

2011-04-08 - 22:12:02 LÄNK: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback