Del 1

Min toa går i vitt, rosa och silver. .

Rören är så fruktansvärt fula men jag ska sy ett överdrag i linnetyg över dem. Sen ska ett elementskydd komma på plats så jag kan ha mina fina ilttala lyktor över det så det blir ännu mer mys. Annars börjar jag bli riktigt nöjd. För jag har gjort det bästa av de förutsättningar jag har. Jag hatar golvet, kaklet och den fula förvaringspeglen. Jag vill kasta det genast ut genom fönstret. Jag får vara glad att det är så fräsht på toan för att vara en hyresrätt. Morr på toagolvet och han som äger huset haha ;)




Min fina Cult desigen tvål pump.. Fina lyktan i fattigmansilver som jag fått av min karl. Dags att göra rent tvålpumpen med haha ;) Den ska skina så det står härliga tider till..



























(Klicka på bilderna för större format)


Mys! Jag älskar att tända massa ljus och bara duscha länge. Min söta lilla gris är en gåva från gud. Jisses vad skönt den masserar ;) Synd att jag fått den i present annars hade jag tipsat om den. Jag älskar den samt att han är i rosa med haha :)

Tips! Ni som bor i en studentlya. Tänk mycket på detaljer.

Kram på er



Kommentarer
Anonym

Vilket snyggt upplägg det här om ditt badrum är på bloggen.

Det är ju så himla snyggt och mysigt allt du fått till i din lägenhet.

Dagens kram till Lovisa!

Maria

2011-03-16 - 14:09:44
Lovisa

Vad söt du är :) Tack så mycket! Världens bamse kram till dig :)

2011-03-16 - 16:07:36 LÄNK: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback