Dumma sjukdom, dumma mediciner

Idag är det ingen bra dag.. Men vad gör det? Jag lever. Så brukar jag tänka när det är tungt.
Jag ska tvinga mig ut i solen och gå en promenad. Solen gör mig glad. Sen ska jag ringa min karl och min fru ♥
















Dessa bilder togs för ca en månad sen.


En sak är säker. Denna resa har gjort mig så stark. Såhär har medicinerna förstört mig. Jag har tappat allt. Allt från håret till ögonbrynen, fransar. Ett tag var jag inne på att raka bort allt men jag är glad att jag inte gjorde det. Igår bokade jag äntligen tid hos en frisör. Jag har inte vågat göra något för håret är så tunt och skört. Det som växt ut är hur fint som helst. Babyhår ;) Jag tänkte klippa en snygg page och göra lite slingor. Sen ska jag skaffa löshår när jag känner för långt. Det bästa av allt. Jag behöver inte betala mycket alls pga av att jag är sjuk. Huden har inte mått bra alls (jag har fått något liknade acne utslag). Idag mår huden mycket bättre och jag har fått super krämer som gör att den börjat återhämta sig. Sakta men säkert börjar jag se ut mer som JAG och jag är så tacksam för det.

Jag är så glad för att jag lever. Det är stort!

Att jag visar dessa bilder är att jag vill påminna er.
Vad glad för att ni får friska och njut av livet.
För en dag kan det vara försent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback