Fyndat i min egna gaderob



Hur skjutton har jag vågat ha min älskade Acne jeans på vinden. Det är de dyraste jenasen jag äger och jag tycker de är förbaskat snygga samt att Acne jeans sitter så snyggt på. Men när man var nykär och J sa att röda jeans var det fulaste han visste så fick de snabbt som ögat komma upp vinden haha jisses vilken osäker själ man var. Älskling om du klagar idag ska jag ha dem på mig varje dag. Pay back time ;)


Såhär tänker jag matcha dem. Mums!




Gult är inte fult



När jag provade denna med mina skinnbyxor och ett par höga pumps till det. Jäklar vad snyggt samt starka färger är en av vårens trender. Efter ett tag föll jag pladask med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback