Gnällfian är i farten ;)




Jag är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är ingen gnällfia men det har vart mycket som jävlats för mig den sista tiden. Både med lägenheten och annat. Idag när jag skulle tvätta så var det någon som hade tagit min tid. Det finns bara en nykel så jag kunde inte gå in heller att kasta ut hans/hennes tvätt. Vi har ett system så man skriver upp varandra. Någon hade suddat ut mig och ritat ett streck.

Jag är inte riktigt hundra på vem det är men jag har mina misstankar. Jag har lust att förklara krig. Om jag inte visste att hon är riktigt sjuk så hade jag gått in till henne genast. Jag har två fulla stora ikea kassar med tvätt. Sen finns det ingen tid förens om en 1 1/2 vecka. Jag har inga rena trosor eller lakan överhuvudtaget. Från och med nu ska jag tvätta en gång i veckan så detta aldrig mer händer. Sen är det någon som har snott vagnen med!? Jisses det finns människor till allt och sen när man ringer hyresvärden får man tillsvars. Vad ska jag göra åt saken? Skaffa ordning för fan. Se till att dem som bor här sköter sig. På ett sätt längtar jag när jag lämnar in min nyckel och kan be han dra åt h*lvete. Allt krånglar när det gäller han.



Kommentarer
08 Danne

Jag hade rivit hela tvättstugan ;P haha

tvättstugan är gjord för krångel känns det som.

2011-03-19 - 18:24:33
Lovisa

Inte visste jag att du läste min blogg lilla danne :) :) Eller lilla haha ;) Ja, det är inte lätt när man bor i ett stort hyreshus. Som tur har det ordnat sig men jag är fly förbannad på den som tog den. Den ska allt få höra ett och annat. Kram på dig och ha en fortsatt trevlig helg :)

2011-03-19 - 19:27:04 LÄNK: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback