Hallå där..

Hallå där!
Nu sitter jag bakom skärmen igen. Vad kul det är att se det finns fortfarande ett tiotal som kikar in här ;) Allt det gamla är borta och det känns som en lättnad. Pga av det var en så allmän blogg så tog jag bort rubbet. Jag skriver här och har en mer pirvat blogg där kan jag skriva mer om det djupa. (om ni vill ha lösen till den är det bara att hojta till ;)) Jag tror detta kan bli riktigt bra. Ett av mina största intresse är mode och inredning. Samt ekonomi. Jag har blivit en baddare på att spara. Det är något jag är stolt över mig själv. Så en hel del spartips kommer komma.

Va rädda om er <3





Denna bilden skapar så många fina minnen och det är tiden innan jag blev riktigt sjuk.




Kommentarer
Lovisa

kul att du är tillbaka :)

2011-03-13 - 16:20:46 LÄNK: http://lovisaspointofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback