Har ni k*ullat färdigt?

Min granne har en riktig rajtajtan fest. Det är inte ofta det händer och våra väggar är inte speciellt ljudisolerade om man säger så.

- Har ni knullat färdigt på toan er jävla mongon?
- Han ser inte ut som Brad Pitt men han har fyra magrutor. hahaha jag dör ;) Riktigt kul att höra på deras samtalsämnen.




Jisses vad jag saknar att gå ut. Jag har inte vart ute på över ett år nu. Jag längtar tills sommaren. Då ska jag ha en riktigt mysig tjejkväll med Becca och Lisa. Jag ska dansa så det står härliga tider till. Idag känns det långt borta men jag ska komma dit och orka en hel natt och dricka lite skumpa ;)


Ikväll får jag nöja mig med golvmuppen och sean banan skaka rumpa haha ;)



Kommentarer
nelliekarlsson ♥

sv : hemskt ju .. :(

när fick du ätstöringar?

2011-03-19 - 23:52:56 LÄNK: http://nelliiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback