Just nu

Våren och sommaren börjar komma in . .


Att det ser ut som kaos här hemma annars talar vi inte om ;) Jag har även fyndat i min egna gaderob. Jag har sex fulla flyttkartonger med kläder så det är inte lätt att hålla koll. Mycket kommer jag skänka bort där jag jobbar som volantär. Man har fått sig en hel del skratt på vägen. Jag hittade mina kläder när jag var fjorton. Att jag sparat ens skiten haha ;) Gamla bik bok linnen med fula tryck. "Bitch is here" osv. Lisis du skulle dö av garv om du såg allt gumman ;) Jag fann även en Spice girls topp. Det är det ända minne jag har kvar av den galna tiden. Synd att jag kastade bufflaskorna och allt annat. Så toppen får stanna kvar som minne. Visste ni att jag varit med i små stjärnona (inte de på tv utan en tävling på skolan haha ;)) och vi vann. Självklart var vi Spice girls och jag fick vara Geri. Hon var en av mina idoler när jag var liten. Men mina sysslingar var med i den på tv och vann. *host* Måste skryta lite om min stora släkt ;) Nu ska jag fortsätta med rensandet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback