Lunget före stormen . .










Mysigt att få vakna upp till detta väder. Solen strålar så härligt idag!



Jag har tusen saker att fixa idag samt min stora höga tvätthög. Disken har blivit ett berg när min syster bott hos mig. Skönt att skylla på någon annan haha ;) Jag måste in till stan en snabbis med och ordna det sista med pappis present. Ikväll åker jag till landet för jag ska vara hundvakt lite över en vecka. Mys. Jag ska bara njuta och umgås med min bästa och familj. Jag har mycket inbokat nästa vecka. Ska jag vara ärlig är det skönt att det är så mycket samt att det ska bli mys att få äta mammas mat med. Lite som gamla tider . . Jag ska lägga in ett budget recept sen på världens godaste kikärtsbiffar ;) Mumma! Vi hörs senare! Ha en underbar Lördag gott folk :)



Kommentarer
Syster

hahahahahahhaah, som inte disken var ett berg innan jag kom, fick ju tillochmed diska för att få ett rent glas.

var är du då? inte här iaf. vi har GRYMT mkt att prata om imorron, allt i mitt liv händer för fort nu, måste prata med dig yster,

love ya <3<3<3

2011-03-19 - 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback