Mitt drömkök

God morgon!

Jag har suttit och kollat på fuskbyggarna. Jag älskar att se olika typer av inredningsprogram. Jag missade Sofias Änglar igår så jag ska gotta mig i det sen. Detta är lätt mitt drömkök. När jag såg det för första gången så skrek jag av lycka haha nästan lika mycket som dem som fick det haha ;) Det är taget ur mina drömmar. Det finns inga ord. Jag är helt målös. Andra drömmer om högblankt i köket, jag älskar det med men i köket ska det vara pampigt och den gammla känslan men ändå nytt. Kolla in golvet, valnöts bänken (Jag är inte överförtjust i det men en klick gör succe.), skåplådorna osv. ♥














Det är ett Haga kök och vitvarorna kommer ifrån Miele.



Kommentarer
yvonne ylijärbi

liknar mitt kök lite grann, har du sett det. Ligger under mina foton, du kan oxå gå in på kökstrender. se och kolla mitt gästinlägg där. Kramar

2011-03-16 - 09:57:24
Lovisa

Det får jag genast spana in sen. Lyckos dig :) hihi Ha de så fint! Kramar om*

2011-03-16 - 10:06:32 LÄNK: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback