Mycket snack men liten verkstad . .

Jag har ett enormt behov att komma bort nu och inte sen. Det är tok för mycket som händer nu. Därför har bloggen blivit lite lidande. Jag tänker inte skriva här hur och saker ting är utan detta är en ytlig blogg mina vänner ;) Här ska vara min fristad för allt bra ;) Jag längtar tills jag är i Gävle och kan börja planera sommaren. Jag och Lisa tänkte låna M & M lägenhet i spanien runt sen sommaren. Hoppas det är okej Maria. Både hon och jag behöver tänka på annat och skapa massa underbara minnen ihop. Ladda om batterierna och bara njuta!




Fasen säger jag bara. Morr. Nu ska jag poppa popcorn och mysa med hundarna. De är de bästa när det är så här.




Kommentarer
Maria Nilsson

Åh jag vill åka till värmen, funderar på att åka iväg en vecka för att bara få sol, vetefan om det är samma sak som i sverige med solen! Vill vill vill åka nu nu nu nu !!!!

Maria

Helt OK att låna!

Maria

2011-03-24 - 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback