Hall renovering . .

Jag håller på att renovera min hall. Med lite färg tror jag det kommer göra susen. Från svart kommer det bli vitt. Ännu mer ljus tack :) Tyvärr står det lite stilla i nuläget men jag hoppas att det blir klart nästa vecka. Jag önskade att jag hade en mer luftig hall men man får göra det bästa av sitautionen. Många har malmbyrå och en spegel över när man kommer in..




Jag har haft det så ett år nu och är så less på det. Drömmen vore att ha en stor härlig gammal kökssoffa med en spegel över men tyvärr räcker inte väggen eller utrymmet till för det :( Jag vill finna en byrå med gammal tusch och med smart förvaring samt för en billig peng.










Jag funderar starkt att köpa denna från jysk..






Jag ska sy ett överdrag så det blir något i denna stilen . .





På min bänk ska jag ha denna underbara kudde som man luta sig mot. Jag har redan två av dem och de passar så bra hemma hos mig.






Jag tror det kommer bli kanon. Spänningen är olydig hihi ;)
Nu ska jag se söndagsfinalen av Big borther. Tjingeling så länge :)



Kommentarer
Lovisa

Först & främst tack så hemskt mycket för de fina orden, du är vacker!

Sen för det andra måste jag säga att det var otroligt fina bilder, både "kökssofforna" & bänkarna var underbara!

2011-03-14 - 17:31:53 LÄNK: http://lovisaspointofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback