Skynda att fynda

God morgon!



Såg ni Bbs avsnitt igår? Jag höll helt ärligt på att spy själv när de tvingades äta sur strömming. Rå och gammal var den med. Fy tusan och ikväll blir det grodlår. Hur fasen kan man utsätta sig för det? Gurkan är en alldeles egen hög person. Sweetie :)


Gaderobrensning

För några dagar sen började jag stor rensa min gaderob. Allt jag kommer lägga ut är helt nya plagg och aldrig använda. Jag har börjat gå upp i vikt som jag är väldigt tacksam för. Jag tänker hålla mig här uppe med därför blir det denna rensing. Mot nya tider! Mycket har redan börjat bli små så en hel del kommer läggas ut på tradera. Detta ligger redan uppe. Jag kör alltid ett utropspris på 1 kr så skynda att fynda ;)


Stentvättade leggings



Buda kan du göra här.



Chanel insprierad kavaj



Buda kan du göra här.


Stentvättade gråa leggings med nitar på sidorna



Buda kan du göra här.


Mer om alla plagg kan du läsa på tradera. Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback