Tjena morsmors

Hallå där!



Här satt jag igår i den underbara solen och solade i BIKINI.
Och såhär så det ut i morse. Dolda kamran? Det var min första tanke ;)


Tyvärr vart det inte mycket bloggis igår men dess så värre mer idag :) Det är redan fredag idag. Det är inte klokt vad dagarna går undan. Jag har haft en mysig morgon med pappi. Han bjöd på en härlig frukost på donken. Jag tog en kalkon macka. Det var nog ta med fasen den godaste mackan jag ätit. Kalkon står högt upp på mat inköpslistan ;) Jag var nyss inne på tradera och trodde först det var ett skämt. De hade stängt ner min annons pga av att det stod att det stod att den var chanel insprierad kavaj. Nu får du den heta exklusiv kavaj istället haha ;) Det kommer läggas ut en hel del under dagen.

Nu ska jag sluta babbla göra lite mat. Kram på er!




Kommentarer
Maria Nilsson

I bikini????!! , knäppa människa!! ;) ;)

2011-03-18 - 14:32:04 LÄNK: http://strawberrishoe.blogg.se/
Lovisa

haha det var as gött på min balkong. Man får ta vara på varje tillfälle i detta land. Jag hade 22 grader i solen :) ;)

2011-03-18 - 19:47:53 LÄNK: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback