The story about the dress

Ända sen jag såg denna klänning fall jag handlöst.


M hade varit så söt och hängt undan den. Hon i butiken sa till och med Grattis detta var den sista. Den är slutsåld redan i hela Sverige. Först tänkte jag inte prova den men jag gjorde det ändå. Åh vad besviken jag vart. Den satt inte alls som jag ville. Jag som inte har så värst stora bröst såg ut som jag hade sillisar i den ;) Tant nästa stod det i pannan på mig haha ;) Vilken besvikelse samt är jag glad för att jag kände så för varenda människa kommer springa i denna ;) Jag har alltid försökt gå mot strömmen. Jag avskyr att springa på människor som ser ut som ens dubbelgångare. Jakten efter den perfekta virkade hippe klänningen fortsätter . . Jag funderar snart på att virka en själv. Men toppen var hur snygg som helst. Jag tog två storlekar förstora så den blir så där härlig stor.

Finns även i svart. 199 kr by Hm

Jag har tänkt matcha den med min höga stentvättade Levis shorts.


 

 

Det är så kul att virkat har blivit en sådan stor hit i vår/sommar. Jag har massor av virkade plagg för jag har alltid haft en förkärlek till det. Denna fann jag på second hand för två årsen för en guld tia :)

Sommar jag är redo för dig nu ;) Komsi, komsi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback