Taj Sunset

Har ni luktat på den nya sommardoften av Escada?




Den luktar himlens gott. Precis som varje år. Jag har köpt den varje sommar och självklart kommer jag göra det i år med. Men jag väntar tills den kommer in på Nordicfeel.


Jag håller på att rensa bland smink och allt. En hel del har jag faktiskt sålt på loppis. Vissa tanter är som galna i smink ;) Tack och lov att det är loppis nästa helg för jag börjar bli lus pank. Jag har knappt något smink eller parfymer kvar. Allt har blivit för gammalt. Min can can luktar sur strömming så det fick bli en ny beställning på den. Jag kör på 50 ml nu så jag kan många olika parfymer istället :)



Vill tipsa er om en kanon sida som gäller för parfymer.

Min beställning:




Paris Hilton - Can Can 50 ml

189 SEK
Butikpris 475 SEK
Du sparar: 286 SEK





Moon SparkleEscada
Body Lotion 150ml

79 SEK
Butikspris 225 SEK
Du sparar: 146 SEK



Sammanlagt sparade jag 432 kr pga att jag beställde hem ifrån Nordicfeel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback