Efter regn kommer solsken

Puh det ordnade sig.. Pappa är så söt att han kan hämta mig och all min smutstvätt imon. Så jag får tvätta hemma hos dem ♥ Nu till något mycket roligare.




Efter ett års letande har jag äntligen hittat det perfekta röda läppstift. Jag vet att Make up store har ett enormt fint men nästan två hundra på ett läppstift lägger jag inte. Jag gick in på Kicks uppe på A6 och vilken service jag fick. Jag berättade mina krav så trollade hon fram detta från Loreal. På köpet fick jag det underbara rosa (som kommer ifrån Isadora) med. Jag var även på jakt efter en minreal foundation i budget pris. Istället för att gå runt där så plockade hon ut sina favoriter och la i små burkar så nu har jag gratis foundation för ett år haha. Nu ska jag sälja alla mina Gekås läppstift och njuta av att måla läpparna av läppstift som inte torkar ut läpparna. Mot ett nytt liv!



För 80 kr fick jag allt det som låg i påsen. Det kallar jag fynd samt en gratis sminkrådgivning. Tack söta du som jobbade på Kicks. I fortsättningen ska jag alltid gå till henne.


Så här snyggt som systrarna Fahrman har matchat det tänker jag köra på i sommar.

Vita skira klänningar eller spets och röda läppar på det. Mums ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback