Rensning

Nu finns ännu mer utlagt på tradera . .


Ombloggad mag kort topp (som är en av vårens trender) i fusk skinn.
Kommer ifrån Hm.



Buda kan du gör här.


Magkort linne i ett underbart Leopardtyg.



Buda kan du göra här.


Ljuvlig leopardklänning med många möjligheter.




Buda kan du göra här.


Spets klänning som har det där lilla extra. Som en dröm.



Buda kan du gör här.


Dem populära och om bloggade harmensbyxorna.



Buda kan du göra här.


Vippig Leopardkjol ifrån Monki



Buda kan du göra här.


Puuh jag är helt färdig efter all rensning. Mer kommer läggas ut på tradera imon. Missa inte det. Det syns att jag vart en leopard älskare va? ;) Jag har försökt få mig att gilla det men det är inte riktigt jag. Men det är förbaskat snyggt på andra. Skynda att fynda! 1 kr börjar utropspriset på ;) Nu kurrar min mage så ska ta lite kycklingsoppa. Mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback