En helt vanlig söndag

Hej goingar!
I am back! Det blev en liten bloggpaus ;)
Jag är inte alls pigg så jag har legat och svettas som en gris. Jag låtit mig drömma bort lite i hopp att det ska göra mig piggare. Jag har kikat på alla lägenheter som är till salu i Stockholms innerstad. En tvåa på Strandvägen för 19 miljoner. Billigt och bra haha ;) Det är sjuka priser de tar. Ett hus såldes för 58 miljoner. Vem fasen har råd att bo i sådant hus? Jag älskar inredningar som de flesta Stockholmare kör på. Högt i tak, mycket ljusinsläpp, mycket vitt, tak bjälkar, lite silver, svart och en tusch valnöt. Allt ifrån industri känslan till nytt och shabby chic. Mumma vad det kliar i fingrarna..


Denna vindsvånning är underbar.
Det är bara att punga ut 18 miljoner ;)












Kolla in trappan. Älska, älska :)


Detta huset har verkligen sin charm. Saken gör det inte bättre av att det är rosa. Sött.



















Kommentarer
maria

UM um vindsvåningen vilken dröm !

2011-03-29 - 13:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback