Vackra skapelse

Jag har satt shoppingförbud för april månad men det är bara för att jag ska upp till Gävle och åka med Lisa till götet.


Ända sen jag såg denna vackra donna har jag varit på jakt efter en fin och skir spetsklänning. Tajta går fet bort för mig. Det ska vara mer åt det hippiga hållet.



Till slut fann jag denna från Hm. Jag ska unna mig den när den kommer ut. I värsta fall skulle Marita köpa den till mig. Hon skrek att det var en Lovisa klänning haha ;)




Kommer ut i början av April och kostar 249 kr.



Kommentarer
Maria Nilsson

denna ska du och jag ha!!!

2011-03-14 - 16:39:23 LÄNK: http://strawberrishoe.blogg.se/
Sanna

Jag säljer min virkade klänning från HM Divided på Tradera nu, i strl 38!



Det var den enda som fanns kvar i min butik, men jag är vanligtvis en 34-36a så jag ångrar mig nu och säljer den.



2011-03-19 - 17:16:10
Lovisa

Grattis Sanna. Du kommer tjäna en rejäl hacka ;) <den är enormt eftertraktad. Jag hade de tankarna med. Jag trivdes inte alls i den. Berätta sen vad slut budet hamnade på :) Trevlig helg på dig!

2011-03-19 - 19:30:07 LÄNK: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback