Veckans klipp

Nu har jag tittat genom alla veckans annonser.
Jag tittar alltid genom Netto, Ica, Willys, Ica Maxi, Lidl, City gross.

Vi börjar med Nettos pangpriser!

Bananer 10 kr/kg
Blandfärs 35 kr/kg
Tomater 15kr/kg
Gurka 10kr/kg

Lidl
Bananer 10 kr/kg
Arlas ost 49 kr/kg

Citygross
3 st bacon pkt för 10 kr
Fläskkarre 19 kr/kg
Pyttipanna 19 kr/kg
Jorgubbar 10 kr st
Cocktailtomater 10 kr st

Willys

Päron 10 kr/kg


Oftas kör de samma pangpriser. Jag tycker de borde konkurera mer ;) Annars var det inte mycket att hurra för denna veckan. Ica maxi är bäst haha ;)




Nu ska jag ut handla och fynda så kylskåpet inte ekar tomt. Sen ska jag överaska en kär vän som ligger på sjukhuset sen blir det jobb. Jag ska ladda mobilen med så jag kan ringa min älskade kvinna som jag tok saknar. Vink, vink Lisa om du läser detta. Jag älskar dig! Vi hörs ikväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback