Bestå brus

Nu när jag ska flytta till en större lägenhet kommer sälja av mycket av mina möbler. Jag sitter och håller på med annonserna nu. När jag kommit hem ifrån Gävle så ska allt bort. Ibörjan gjorde det ont att inse att jag måste flytta. Trots allt är det min lilla vindsvåning och första lägenhet. Jag minns lyckan när jag hade nycklarna i handen. Jag önskade så att man kunde ta med sig utsikten och min balkong. Samtidigt ska det bli så skönt att flytta. Läget är inte som det var för tre årsen när man flyttade in. Samt ett nytt kapitell i mitt liv står skrivet. Åh vad jag längtar efter att få inreda i nya lägenheten. Mycket av lexington stilen ska få flyttas in hos mig..


Bilder lånade ifrån google.

Denna står högst upp på inköpslistan. Äntligen kommer jag få plats med denna pärla ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback