Jag saknar dig mindre och mindre

Jag skulle aldrig klara av en värld utan musik. Musik kan skapa så mycket känslor som skrivandet. Denna låten med Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre. Den betyder så otroligt mycket för mig. Jag älskar den för den får mig att tänka på en person. Fast jag aldrig trodde var möjligt så gick jag vidare och det senaste har jag slutat tänkt på dig helt. För mig är du bara luft. Jag saknar dig mindre och mindre. Jag har glömt dig en vacker dag. Jag kunde inte sagt det bättre själv.



Fina Melissa. Det är tack vare J som jag fann hennes musik. Jag är helt sold nu ;) Alla hennes skivor har jag och jag hoppas jag får uppleva henne live i sommar.

Kram på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback