Östermalm

3 100 000 kostar denna lilla pärla. Svin dyr med andra ord. Jag läste ett repotage om denna lägenhet för längesen men jag vet att hon som renoverade denna ville få in Sex and the city känsla i den ;) Det är en etta som ligger på 38 kvd. Fast den är rätt liten känns den så stor tack vare planlösningen.






 


Jag gillar allt med denna lägenhet. Takhöjden, de underbara golvlisterna med snygga detaljer, badrummet och den underbara walk in closet. Vem drömmer inte om en sådan? Det jag får mycket inspiration är av alla vita gardiner som är satta längs taket. Hela rummet får en större känsla tack vare det. Jag vet en tjej som kommer få sy mycket gardiner sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback