Sommarskola, here I come

Just de. Jag har inte berättat detta för er. Jag fick ett av de bästa samtalen på mycket länge. Jag har kommit in på en ny sommarskola här i Jönköping. Det finns få platser så jag var reserv ibörjan men sen drog sig en person ur och nu är jag inne. Så hela sommaren kommer bestå av plugg, plugg och plugg ;) Ska jag vara ärlig ser jag så enormt mycket framemot det efter varit sjukskriven så jäkla länge nu. Jag har längtat något otroligt att få komma ut och se världen :) Jag har redan träffat "klassen" och jag tror detta kommer bli den bästa sommaren någonsin. Sen i höst börjar jag på Jönköpings folkhögskola och i vinter eller sommar har jag mitt efterlängtade gymnasiekompetens. Detta är stort för mig ska ni veta. Egentligen är detta för privat att dela med sig men jag är så glad och stolt över mig själv att jag lämnat allt det gamla bakom mig och gått vidare. Jag vill inte ha något med det sjuka längre. Jag ska bevisa för mig och alla trots min sjukdom ska jag ha ett "normalt" liv. Ingenting är omöjligt! Det gäller att hitta de små verktygerna i livet och aldrig ge upp. 

Gammal bild. Det var tiderna jag jobbade på Stop ett men glädjen är densamma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback