Unga läkare

Jag måste tipsa om en grymt bra serie som börjat på kanal 5. Unga läkare heter den och man får följa olika At- läkare som är inne på sista versen av sin utbildning. Jag älskar serie som handlar om sjukhus. Där man får vara med om hur de jobbar. Det roliga är att jag har alltid varit anti mot sjukhus. Speciellt förr. Men det är inte konstigt pga av allt som har hänt.

 

Nu tok längtar jag tills jag har en vit rock på mig och är psykiatrisk skötare. Jag vill bara komma igång och jobba. Först måste jag skaffa utbildning. Fan att jag inte valde omvårdnadsprogrammet på gymnasiet. Det känns lite som man kastat 2 1/2 år åt helvete men allt har en mening. En vacker dag kommer min dröm bli sann!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback