Himlen har fått ännu en ängel

Whitney Houston dog inatt. Hittades livlös i ett badkar. Du kan läsa mer här.



Det är fruktansvärt med vad mycket elände det händer nu. Jag klarar inte av att se nyheter längre. Speciellt om all krig. Det gör ont i mig att det finns så mycket känslokalla svin som dödar oskyldiga människor pga deras tro, utseende eller sätt att vara. Jag kommer aldrig någonsin förstå mig på hur en människa som dödar barn/vuxna, kan se sig själv i speglen efteråt. Vi släpper detta genast för jag blir bara fly förbannad och ledsen. Varför kan man inte uppskatta varandra och hjälpa åts så detta blir en bättre värld istället för att ha ihjäl varandra. Vem uppfann vapen & bomber? Det var en dum jävel. Visst kan man ha ihjäl varandra på andra sätt men det skulle se lite lättare ut om inte vapen & bomber fanns. Ta hand om er nära och kära för en dag kan det vara försent ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback