Kavajer


Jag har blivit en sucker för kavajer tack vare denna tjej, Olivia Palmero . .





Jag har länge varit på jakt efter en röd, enkel och stilren kavaj. Till slut fann jag denna inne på Hm. Dum som man var köpte jag inte den direkt. När jag väl skulle köpa pärlan var den slutsåld och fanns bara på nätet. Jag blev så glad att min storlek fanns kvar så jag beställde den direkt. Nu har jag väntat och väntat på att den ska komma så fick jag ett mejil idag att den var slutsåld. Det är inte första gången det händer när det gäller Hm. Jag börjar bli så trött på dem när det gäller deras shopping på nätet.


Jakten går vidare.

 

 

Denna var himla fin med om man bryter ner den till jeans och rockiga smycken så det inte blir så docksött. Hm har faktiskt mycket snygga och prisvärda kavajer. De brukar ligga runt 199 kr - 399 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback