Spara pengar

Något som man kan spara enormt mycket pengar på och är ett av det tråkigaste man måste köpa. Jag pratar om toapapper såklart ;) Ibörjan köpte jag det billigaste man kunde hitta. Det var som att torka sig med sandpapper nästan. Jag kollade på kg priset ibörjan men det kan slänga sig ivägen när det gäller toapapper. Pappi berättade att på en serla rulle = med tre vanliga toa rulle. Samt att Serla är drygt och tjockt papper. I längden är detta billigaste och bästa man kan köpa. Sen att det är lite små söta hjärta mönster gör inte det hela sämre. haha man skulle kunna tro att jag jobbade på Serla men sån tur har jag inte ;)



Denna vecka har Öb pang pris på toapapper/hushållspapper så jag ska ladda förådet ;) Du sparar 30 kr per toalett/hushållspapper du köper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback