Hjärtat

Idag har jag lunchat och myst med min bästa vän på Jensen. Hjärtat ♥ Jag skulle kunna skriva massor om denna tjej. Hon är bland det finaste jag har och snart ska vi vara töntiga och förlova oss (läs byta bästis halsband) haha ;) Jag tycker det är en fin sak och jag kommer ha mitt halsband alltid nära mig. Utan henne i mitt liv skulle det vara grymt tråkigt haha herregud. Våra minnen och vår resa. Jag säger bara sann vänskap ♥ Jag hoppas ni alla någon gång får möta en Lisa i livet. Jag har funnit min kvinna och är evigt tacksam för det. Fina du!

 

Såhär har jag sett ut idag, röda naglar, skinnbrallor,

mc boots, overzize tröja & silver korsöronhängen.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback