Jag ska lyfta mina vingar.

Nu har jag äntligen listat ut hur jag vill ha i hallen. Pga av att jag bestämt mig för att flytta inom snar framtid så tänker jag inte lägga ner mer tid eller pengar på lägenheten. Det gör ont i hjärtat att skriva det. För jag älskar min lägenhet och läget är det bästa man kan ha. Utsikten ska vi inte tala om ♥ Jag har haft flytt tankar många gånger pga allt. Ni vet redan att det är stora problem med hyresvärden och huset. Sen att han höjde hyran rejält och att det har flyttat in en människa som inte är klok har gjort att jag fått nog. Tvättstugan ska vi tala om. Vissa människor är fasen inte kloka. Sen att min fina granne Anna flyttade i helgen gjorde att jag fick en rejäl spark i röven ;) Tack sötnos för det! Jag längtar tills den dagen jag kan kasta nycklarna och inte betala ett mer öre till honom.


 

Istället satsar jag på möblerna för att få det så jag trvis. Jag tänkte införskaffa mig denna svarta pallen och ha en sån hängare som på bilden nummer ett. Gud vad fint det kommer bli. Jag kan se det framför mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback