Vårkänslor

 

Igår var det en otrolig mysig eftermiddag med J ♥ Jag drog ut han på en lång vovvepromenad. Mitt mål är att gå minst 1 1/2 timme varje dag denna vecka och än så länge har jag klarat det. Det underbara vädret som är nu gör saker och ting lättare med samt mina underbara löppning/går skor. Det känns som man studsar fram när man går ;) Yes, imon tänkte jag springa lite. Jag ska inte börja för hårt för då kommer jag tröttna lika fort. Små steg i taget is the shit! Jag har gett mig fan på att vara sten hård nu för jag märker att jag mår så mycket bättre att träna och det viktigaste av allt det får mig att må bra. Hejdå soffpotatis och hej glada och friska Lovisa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback