Word

Hej alla fina!
Det är svårt att hitta en balans till bloggandet när ens liv ser ut som det gör. Jag har helt ärligt funderat på sluta igen men sen såg jag alla ni som läser. Det är så kul att det är så många men ni är lite dåliga på att kommentera ;) Det känns som man sviker er om man slutar och jag vet att jag kommer komma tillbaka för jag älskar att skriva. Så jag kör på i mitt race. Det kommer gå i perioder men det hoppas jag ni har full förståelse till. Till alla små älsklingar i Gävle och andra nära och kära. Jag har märkt att det kan bli tokigt ibland för vissa tror allt är frid och fröjd bara för jag inte pratar om det här. Här är min ytliga oas. Långt ifrån verkligheten. Jag har valt att inte skriva något alls om min sjukdom och mitt mående. Så lita inte alltid på bloggen i den fronten ;)

Idag har jag träffat Tessan en snabbis och det är alltid lika mysigt att träffa henne ♥ Jag har även gått en rejäl långpromenad. Nu ska jag fortsätta att laga mat. Recpet kommer inom kort ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback