Bästa födelsedagen på mycket länge

Hej fina ni! Igår hade jag nog den bästa födelsedagen under mina 23 år. God mat, fint sällskap, sällskapspel och bara massa mys. Det ända som fattades var min älskade mamma men med åren har det blivit lättare. Mamma är död, jag kommer aldrig mer få träffa henne. That is life! Just såna här högtider har varit fruktansvärda men igår var det bara ren lycka. Ingen åldernoja heller fast jag fick höra Grattis tant stup i kvarten ;) Jag har verkligen världens bästa vänner, familj och pojkvän. Vad tusan mer kan jag begära? ;) Min mobil blev till och med överbelastad av alla fina samtal och sms. Det är tecken på att det finns så mycket kärlek i denna värld ♥


Dessa fina rosor fick jag av min älskade J. Jag blev så rörd att jag började gråta nästan. Så himla fina är dem och de doftar ljuvligt ;)





Jag fick även presentkort, pengar, ett vardagsrumsbord,
en kamera, kokböcker, zumba (nu jäklar ska det tränas ännu mer ;))



Mer kalas blir det i veckan och i helgen.
Sen bär det av till Gävle och där väntas ännu mer.
Mys ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback