Bättre sent än aldrig ;)

God morgon!

Nu var det ett tagsen jag skrev men jag har haft massa "kalas" och velat njuta av mina nära och kära innan jag drog upp till Gävle. Igår brummade jag och Alex upp till Norrland ;) Mys!
Jisses vad mycket snö det är här. Allt är så himla vackert. Det var lite tomt de första timmarna. Jag fick sån hemlängtan redan. Speciellt när jag pratade med bästis och J. Nu vill jag aldrig hem. Jag får ångest bara jag tänker på det.





Nu på morgon gick jag en lång härlig promenad och det bor en tjej i huset som följde med bara sådär. Jag sprang på henne vid sopphuset. Jag älskar att alla är så vänliga och öppna här :)


Nu blir det frulle och varmchocklad!

Kram till er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback