Hejdå 22 hej 23 :)

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Hurra, hurra :) Ska jag vara ärlig känns det skönt att bli äldre. Det känns lite som en ny start och det är så mycket nytt som har hänt. Jag vill inte blicka bakåt utan bara framemot. Allt det fruktansvärda som har hänt tar jag med som en stor erfaranenhet. Det är en berfrielse att känna så. Visst har livet sina hörn och man trillar dit ibland men det är en styrka att resa sig upp ur varje fall. Jag känner mig stark som en björn. Näe denna blogg skulle inte bli djup så jag släpper detta genast ;)

 

 

Idag blir det en riktig mysdag. Pappa ska snart hämta mig och han ska bjuda på middag på stora hotellet sen ska jag ut till landet och mysa. Dit kommer även J och kanske får jag träffa min kvinna. Hoppas på hon mår lite bättre nu. Ska jag vara ärlig önskar jag mig inget speciellt. Det var att få börja plugga igen och leva ett så "normalt" liv det går och jag är en bit på väg. Att vakna upp och inte känna ångest är mer betydelsefult för mig.

 

Ha en fin dag så hörs vi imon! För idag ska jag mysa och umgås med min älskade familj och man ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback