Need you now

Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Själv är det sådär. Jag skulle åka till Gävle imon var det tänkt men jag måste ställa in det. Jag var nyss hos läkaren och han blev inte ens glad att jag hade gått ut. Det smittar så förbaskat. Jag har haft det på känn att jag inte skulle kunna åka pga av hur jag mått de senaste dagarna. Men jag har hoppas in i det sista. Det känns i alla fall bra att jag fick tillbaka halva biljetten tack vare sjukintyget. Men 250 kr rätt i sjön, ja det svider ;) Finns mycket annat kul man kan göra för pengarna men jag får glad för att jag har världens bästa bror som jag kan åka med upp snart igen. Nu hinner jag träffa min kvinna med när vi båda är friska. Det finns allt lycka i tråkigheter.


Det är tur att all kärlek finns i denna värld ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback