Kryddor

När jag har så litet kök, läs kokvrå. Jag förstår inte hur det kan räknas till kök ;) Om jag hade ägt lägenheten hade jag gjort om en hel del med planlösningen. Här får ni en liten detaljbild ifrån mitt lilla kök. Jag har försökt satsa på snygga och bra förvaringen i köket som skapar lite vardagslyx. Istället för att ha kokböcker framme valde jag att satsa på kryddor pga av att jag sparar i längden på det samt att det blev snyggare. Att köpa kryddor i påse är både bra för miljön och plånboken ;)







Burkarna kommer ifrån ikea, 39 kr för alla åtta.
Svarta hyllan kommer ifrån Rusta 39 kr.
Ljuslyktorna kommer ifrån Sia och skylten ifrån Iems,
Båda är gåvor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback