Saturday

Idag är en sån där riktig trökdag men jag ska tända ljus och spela hög musik så jag får allt gjort. Med musik funkar allt :) Jag var på Åhlens igår och skulle köpa min älskade lermask men den har utgått. Det var den bästa lermasken jag har provat och billig för den med. Ynka 50 kr och hon visade mig den nya som kommit in. 225 kr. Yes, som hittat haha eller inte. Jag önskade att min ekonomi hade råd med det för jag vill prova allt i skönhetsväg men jag har inte pengar till det. Men denna lilla pärla fick komma hem. Det är en nyhet ifrån Åhlens egna serie. Jag har fått ett litet smakprov och om jag inte blev nöjd skulle jag få pengarna tillbaka. Det kallar jag service ;)



Å face care med fuktgivande makadamiaolja
Å Ögoncreme vårdar den känsliga hyn runt ögonen och motverkar torrhetslinjer.
Makadamiaoljan abosorberas lätt av huden och verkar återfuktande.
Ett ljusreflekterande pigment hjälper till att dämpa mörka ringar.
Oparfymerad.

Det var många som sa att den var bra och jag har bara läst gott om den. Så detta vårdar gott. Jag fick ett tips med att den kunde stå i kylskåpet så lugnar det ner huden. Spänningen är olydig. Finns och köpa på Åhlens för 49 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback