270612

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er. Idag har jag tagit itag alla måsten på min lista och lagt ut massa saker på blocket. Hoppas nu att min telefon kommer ringa varmt haha ;) Jag har även tränat ute i solen. Underbart! I senaste Sofis mode får du massa övningar på rumpa och mage. Det gillas starkt men jäklar vilken träningsvärk jag har nu.
 
 
 
Våra grannar lär få sig ett gott skratt. Jag har känt mig som en jäkla knubbsäl ;) Det är så himla gött att kommit igång igen. Alla mina vänner jobbar nu och jag går inte i skolan alla dagar så detta är perfekt med eget träningsschemma. Nu ska segheten och tröttheten bort igen. Nu ska jag dansa lite Zumba och göra pannkakor till lillsis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback