3 Juni

Färska bär och solsken. Man kan inte ha en bättre start ;)

Jag är en liten segpropp på att skriva här men jag har mycket runt omkring mig samt den senaste veckan har inte varit den bästa i mitt liv. Igår var jag och min underbara kvinna på A6 en stund för det var 25 årsdagen för A6 center. De hade erbjudanden som 25 % i många butiker så det var enormt mycket folk där. Det var verkligen många nötter i farten haha ;) Det bästa var små killarna som höll på haha deras rädsla och miner glömmer jag nog aldrig. Gud vad vi skattade. Det är sanna glädjen ♥

Tanken var att vi skulle se Loreen men den människan hade ställt in i sista sekund. Så grymt tråkigt men sånt är livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback