Dagens outfit

Jag kan inte minnas när jag visade någon dagens outfit. I allafall såhär såg jag ut igår. En riktig typisk Lovisa vardagsoutfit. Slitna jenas, converse, silver, stor klocka, kors och åter kors samt stor kuvertväska på det. Jag tänkte på det igår. Fan vad vi alla tjejer ser likadana ut på vardags. Det syns att det finns för få modebutiker i Jönköping ;)


Jag ser helt konstig ut i ansiktet. Jag gör alltid såna konstiga miner men det är kläderna ni ska se. Sista bilden kom inte min fina kuvertväska med haha det är tur att jag inte är någon proffsbloggare utan amatör haha ;)


Väskan, Gina tricot 199 kr
Korshalsband, gåva ifrån min fina kusin Linda (tack igen hjärtat. Jag älskar det ;))
Korsring, Gina tricot 129 kr
Skinnjacka, Hm 599 kr
Jenasen, Gina tricot 399 kr
Converse, Stadium 699 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback