Fotbad

Nu på sommaren tar jag alltid ett fotbad minst en gång i veckan.

Bild:google.se


Istället för att köpa massa dyra havsalt och annat gojs så kör jag alltid ljummet vatten med en skvätt diskmedel (Yes). Mina fötter mår så bra av de och apotektes egna fotfil på det. Efteråt smörjer jag in dem med Ccs fotvårdssalva som gör fötterna babylent.


CCS Fotvårdssalva innehåller en hög halt fuktbindande karbamid. Salvan mjukar upp förhårdnader och gör fötterna lena och mjuka. CCS Fotvårdssalva innehåller även svalkande eucalyptusolja som ger fötterna en fräsch doft. Bäst effekt har salvan om den får verka över natten. Sov gärna med strumpor för extra bra effekt. Karbamidhalten är 10%, fetthalten är 28%.

Finns och köpa på Apoteket för 49 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback