Glad Midsommar!

 
Nu är dagen här som många längtat efter. Min söta lillasyster fyller år idag så det blir kalas och ikväll ska jag mysa med min bästa vän. Planerna blir aldrig som man tänkt sig tack vare att regnet öser ner. Jag tror iallafall det kommer bli den mysigaste midsommarafton på länge och galnaste. Vi får se vad det bär av oss. Man vet aldrig när vi är ifarten ;) Synd att all utelivet är dött idag men det är inte konstigt för alla åker till sina stugor. Stockholms skärgård har jag mina bästa midsommarminnen ifrån. Jag älskar det stället ♥ Min underbara man är uppe i Norrköping och myser. Det känns tomt att inte fira med honom. Vi har gjort det de senaste åren. Jag är lite avundsjuk på honom för att han får träffa fina Yanria och Anders. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Det blir en weekend till dem en helg i Juli. Det ser jag framemot :)
 
Högtider i sig kan jag tycka är fortfarande jobbiga. Saknaden av mamma blir extra stor då. Men alla fina änglar vakar extra mycket över oss idag. Nu ska jag inte sitta här utan umgås med min bror och familj. Jag tänkte klå Johanna på bowling. Hon har fått det i present. Jag har gjort lite förinställda inlägg. Ha en bra dag och va rädda om er! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback