Justin Bieber

Jag skäms nästan för att skriva detta men jag är 23 år och gillar Justin Bieber haha illa i know ;) Jag har aldrig gett killen en chans innan för jag vet att alla fjortisar springer efter honom och jag har en lillasyster som varit besatt. I mina ögon har det varit den där söta lilla killen med pojkbandets smejlet som sätter alla små tjejers hjärta i brann, men killen kan fasen sjunga. Hans nya låt boyfriend älskar jag. Sen när jag såg hans film brist på annat fick jag en helt annan syn om honom. Det är kul att se människor lyckas så ifrån att vara gatumusiker till nå sin stora dröm.
 
 
 
Justin Bieber - Boyfriend
 
Lyssna och njut. Man diggar med redan efter första tonen ;) Natti natti. Nu blir det maraton av min favoritserie Sjukhuset.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback