Kärlek

499 kr by Scorett

Bilderna gör verkligen inte skorna rättvisa. Detta är faktiskt det första 10 cm klackar jag har köpt och de skönaste högklackade skor jag har ägt. De är super sköna att gå i. Jag har aldrig gillat skor men den senaste tiden har jag fått enorm förkärlek till skor eller rättare sagt min ångest över min längd har försvunnit. Det är inte kul alla gånger att känna sig som världens jätte. Tjejen som jobbade i butiken sa - Visa dina fina modellben. Du har så snygga ben. Hennes ord gjorde min dag kan jag tala om. Hon gav mig något enormt självförtroende. Dessa ska få följa med på bröllop och härliga utekvällar. Med dessa blir jag 189, hej världens längsta kvinna haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback