Landet

Idag har det varit den mysigaste dagen på länge. Jag har varit ute i det nya huset. Pappas och mammas hästgård. Jag älskar det stället. Nu förstår jag varför alla kallar det paradiset. Kul med att deras granne är bara några år yngre mig. Vi kanske ska ha en hästdejt haha ;) Hon har världens mysigaste häst. Ända nackdelen med läget är att det är 2 km till busshållplatsen men en promenad har aldrig skadat ;) Den vackra naturen ska vi inte tala om. Det är så himla vackert. Pappa och mamma äger enormt mycket skog. Till och med en mysig damm. Varing för en bildbomb! Jag tog inte så mycket bilder på huset för det håller på att renoveras. Pappa har rivit ut allt och gör om det till deras stil.






















Blogg.se upplösning av bilder suger. Synd, för jag har så många fina bilder att bjuda på. Haha den sista bilden bjuder jag på. Det ser ut som jag har skitit på mig men lyckan beskriver hela eftermiddagen. Finns inget bättre att samla energi ute på landet. Visst, har jag en snygg outfit. Jag känner mig som en riktig bondetös. Myspys!



Kommentarer
Anonym

Vad mysigt och vackert det ser ut:-)

Svar: Ja, det är super mysigt :)
Lovisa

2012-06-16 - 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback